Melyek azok a lúgosító gyümölcsök?

lúgosító gyümölcsök

Lúgosító gyümölcsök

A nem megfelelő táplálkozással, alkoholfogyasztással, illetve az édességekkel a szervezetünk hamar túlsavasodik, amin segíthetünk gyógyszerekkel, de zöldségek, gyümölcsök fogyasztásával is. Érdemes odafigyelnünk arra, hogy mit eszünk, ugyanis a lúgosító gyümölcsök remek hatással vannak a szervezetünkre.

Például a vörös áfonya természetes módon segíti elő a lúgosítást, ennek fogyasztása ajánlott mindazoknak, akik szeretnék megőrizni az egészségüket orvosságok nélkül. Ugyanakkor, a lúgosító gyümölcsök kategóriájába tartozik a sárga- és a görögdinnye, az eper, a meggy, a sárgabarack, ami aszalt formában is kitűnő, finom és egészséges.

Kitűnő vasforrás, a test savbázis egyensúlyának helyreállítását lehet megoldani az aszalt sárgabarack fogyasztásával. Továbbá, az alma, a szőlő, a banán, az ananász, a citrusfélék szintén a lúgosító gyümölcsök közé tartoznak. Utóbbiakról tudni kell, hogy magas C-vitamin, karotin- és flavontartalommal rendelkeznek, a rosttartalmukkal segítik az emésztést, illetve a felesleges zsírok megkötését.

Print Friendly, PDF & Email